Nöjd

Måste säga att jag är mkt nöjd över en del beslut jag tagit sista tiden. Känns så rätt. Nu har jag bara en del saker kvar att ta tag i så ska vi se att det blir en människa av mig igen... =)

Skickat in en ansökan idag till något jag velat göra länge så nu får vi hålla tummarna för att det går bra men har en känsla av att jag kanske skickat in det lite för sent. Får helt enkelt se om och när jag får svar =)
Annars tar jag och gör det endå fast själv =) Hihii*

Har haft en myskväll idag med en väldigt söt liten tjej.  Så söt =) Ville knappt släppa taget och åka hem. Tänk att Elliott oxå varit så liten.




Annars är jag för tillfället en glad tjej som tar dagarna som dom kommer och gör det bästa av situationerna =)

Nu dax att försöka få några timmars sömn innan det är dax att bege sig till jobbet igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback