Snälla Människa

Läst att det är många som har fel på blogg.se appen.. Jag har inga problem alls med min.. skumt...
Vet att jag hade det förut och då avinstallerade jag den bara och sen installerade jag om den och sen dess har det funkat felfritt =)


Igår va jag på middag hos Sandra och Amanda och efter det bestämde vi oss för att åka in till stan..Skulle ta ut pengar och när jag stoppade in kortet i bankomatem så snodde den det och sa att kortet var spärrat, fick inte ens slå in min kod.
Ringer kundtjänst som säger att mitt kort varit spärrat sen i Tisdags ??? Att jag ska ha slagit fel kod 3ggr.. (borde inte bankomaten tagit kortet redan då ? och jag tog aldrig ut pengar i tisdags).. Kommer förbi en kille som har Handelsbanken och jag frågar om jag får föra över pengar till hans konto för att jag ska kunna få ut pengar, ringer kundtjänst för att få hjälp att regga ett nytt överföringskonto, blir ombedd att slå in min telesvarskod och när jag gör det säger dom att telesvar inte är aktiverat och att koden är fel ?? Så får ingen mer hjälp där...
Då ställer denna snälla kille upp på att låna ut 500:- till mig.. En person som han inte känner... TACK SNÄLLA DU...
Idag har jag varit på banken och pratat med dom och dom tycker att allt låter jättekonstigt och reagerar precis som jag på att kortet borde blivit taget redan i tisdags om det va då jag slagit fel kod, så nu gäller det att ha koll på kontot så inte massa med skumma saker händer..
Att telesvar inte heller hade fungerat tyckte dom oxå va konstigt då det stog aktivt och att det fungerade i mobilen..
Nytt kort är iallafall beställt och jag har för över 500:- till den snälla killen som lånade ut igår.. =)

Nu väntar slapp i soffan med godis och läsk, synd bara att det är skit på TVn..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback