Energi

Tror att jag kan ha hittat lite energi men det är inte alls mycket...

Mycket tankar och känslor som tar kraften ur mig och det är många frågetecken som behöver svar.

Känner att just nu vet jag inte riktigt vart jag har mig, vet inte riktigt vad jag gör... Känns som att jag inte har något liv... Jobb, jobb, jobb och när jag väl är ledig händer ingenting...

Tänker hela tiden att jag ska börja träna igen och att jag ska röra på mig mer men när det väl gäller sen så orkar jag inte.. Jag hittar alltid en förklaring till varför jag inte ska göra det.. Jag måste försöka hitta motivationen igen.. Jag måste börja hitta tiden...

Nu blir det iallafall sängen för min del.. I morgon stundar långpanna...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback