Kanon helg

Oj oj har verkligen haft en kanonhelg.

Igår blev det en mor och dotterdag med shopping och lunch i Sollentuna.. Myyys.. Blir ju inte allt för ofta nu för tiden jag kan umgås med mamsen..

På kvällen blev det middag med gänget på TGIF Kungsträdgården och jag måste verkligen säga att det blev en lyckad kväll.. Länge sen jag skrattade så mkt som jag gjorde igår.. Saknar mina fina vänner.. För jag har verkligen världens bästa vänner.. =)
God mat och massa goda drinkar blev det.. =)
Kvällen avslutades med lite öl på Monks och Ancor.. Som sagt en mycket lyckad kväll och det var skönt att umgås med mina vänner som jag inte alls träffar lika mycket längre..

Idag blev det middag hos mamma med Bror, Linda och Elliott och jag lyxade till det genom att göra en Strawberry Cheesecake och den blev sjukt god.... =)

Nu är jag precis uppkommen från ett varmt bad, har gjort en hårinpackning som jag lyxade till det att köpa igår för 250:- och mitt hår känns kanon.. =)
Har även gjort hemgjorda köttbullar.. =) Mums..
Så nu är jag faktiskt värd att bädda ner mig i soffan framför TVn... ;0)




Min cheesecake =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback