Simma

Ledig idag igen.. Skönt...
Kl ringde 8,30 och tanken va att jag skulle ta mig ut på en promenad men frös så pass mycket att jag tyckte det va skönare att ligga och dra mig i sängen till kl 10 istället =)

På schemat idag stod simning på Eriksdalsbadet.. Riktigt skönt måste jag säga men oj vad otränad man är.. Blev iallafall 500m och det tyckte vi va en bra start.. =) Får vi se vad kroppen säger i morgon.. Hahaa*

Pratade även om att köpa simklippkort så det ska göras när lönen kommer nästa vevcka.. =)

Blev en skaldjurssallad efter badet och sen en runda i Ringen...
Nu har jag precis kommit hem och ikväll tänkte jag tillaga en fläskfilé sallad med massa gottigott i... Blev så sugen på sallad när vi åt det till lunch.. Mums...

Måste ju tänka mig för nu.. ska ju strax sätta på mig bikini... ;0)

70 dar kvar.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback