Tack och Hej

Hemkommen från Spanien och har redan hunnit jobba 3 dagar och varit sjuk 2 (halsfluss).. Har även tagit steget och sagt upp min ledartjänst så i väntan på nytt jobb blir det 75% Service... Kommer bli tufft med pengar men måste även tänka på min hälsa och mitt mående och jag känner att detta va ett rätt beslut...
Har även sagt vad jag tycker och tänker om företaget och jag tror att dom blev lite chockade att jag va så ärlig och uppriktig.. Hahaa*
Tack och Hej för mig... ;0)

Är som sagt hemma och sjuk men verkar som att pencilinet har börjat värka lite så känner mig piggare idag och jag börjar bli lite rastlös, men det är ju ingen som vill umgås med mig då jag fortfarande smittar.. =( Det är synd om mig... ;0(
Men är sjukt tacksam för att detta kom nu och inte nästa vecka för då är det SRF.. =) Äntligen....

Nu börjar min lasagne i ugnen bli klar.. Dax för lite mat..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback