Off

Har varit lite off sista tiden men har i stort sett jobbat konstant sen förra fredagen.. Sen är jag ju lite dum oxå och åker ju inte hem efter jobbet heller.. Hahaa*
Men idag är jag iallafall ledig och jag kan säga att det behövs.. =)
Började dagen med en morgonpromis med Sara.. Tvättat två maskiner och sen har jag även varit och gjort ärenden åt mamma..
Nu har jag precis lagt mig i sängen för att slappa lite då det inte blev någon sovmorgon idag.
 
 
Tänk att när jag bokade biljetterna till Bandit Boat va det ca 3 månader kvar innan det va dax och nu är det 3 dagar kvar... ;0) Längtar som bara den...Det får vara det sista innan det är dax att ta tag i saker och ting ordentligt...
Dom ringde från stället jag har gymkort på och frågade vart jag va för jag har inte varit där sen i April OOOPS... Men ska säga upp det och nästa vecka ska jag köpa ett nytt kort på Fitness24seven.. Dom ska öppna ett precis vid jobbet så det blir perfekt så då blir det ingen AW på Ankan utan det blir en runda på gymet istället.. Är några på jobbet som ska köpa samtidigt så då kan vi puscha varandra... =) Och det spelar ju ingen roll vad kl är eftersom det är öppet dygnet runt... =)
 
Annars händer det inte så mkt mer än vanligt i mitt liv, men ska nog försöka få det lite mer spännande... ;0)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback