Glädje =)

Haft en skön dag med mycket god mat...Blev en hel del bus me lilla Knådden...
 Blev helt svag idag när Elliott sitter i mitt knä och säger:
- Natalie, jag älskar faktiskt dig...
Mitt lilla hjärta.. <3 Faster älskling...
 
I morgon måndag igen och en ny arbetsvecka står på schemat... Tror dock att den kan bli ganska skön även fast jag har stängning största delen av den..
Tänkte passa på att åka in till stan tidigare i morgon för att shoppa lite.. Dock ska jag inte shoppa allt för mkt för måste ju spara pengar till Bandit Kryssen...
 
Fick även ett glädjande besked idag.. =) Äntligen.. Va på tiden om man säger så.. Nu är det bara att blicka framåt.. ;0)
 
Satt och gick igenom min externa hårddisk och hittade denna bild... Älskar den... Hahaa*.. Han ser så knäpp ut att han blir så söt... ;0)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback