Magkänsla

Har sagt det många gånger förut och jag säger det igen.. MIN MAGKÄNSLA... Den stämmer mer och mer just nu.. Ska alltid går på min magkänsla tills motsatsen bevisats... Visst kanske jag går miste om saker på vägen men med tanke på att min magkänsla stämmer nu för tiden har jag sparat mig mycket lidande.. ;0)
Men nu vet jag och nu är det upp till mig hur jag vill gå vidare... ;0)
 
Precis hemkommer från lunch och fika hemma hos Millan med Becca.. Mycket trevligt och det var länge sen.. Hände ju mer förut..
 
Tagit en runda med dammsugaren och sjunkigt ner i soffan nu.. Vill hitta på något men vet inte vad och vädret är ju inte det bästa..
Hur kul är det att bara sitta i soffan och slappa framför TVn när man är ledig ?? Visst är det skönt men blir lätt rastlös och imorgon kommer jag ha ångest över att jag inte gjort något vettigt på min lediga dag...
En PW blev det iallafall i morse kl 7 och i morgon är det dax igen..
 
Tar en liten slappstund i soffan sen kan man ju hoppas på att något roligt dyker upp... Funderar på om jag ska ta och göra något oväntat och spontant.. Hmm vi få helt enkelt se hur kvällen framlöper... ;0)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback