Mer sånt här

Haft en grymt bra helg även om jag varit lite halft bombad så måste säga att det va skönt att vara ledig idag oxå så jag verkligen kunde vara hemma och ta det lugnt och ta hand om mig själv =)

Sånna här helgen ska man ha oftare, eller om man ska säga sånna här dagar...

Nu blir det iallafall i stort sett 2v med bara jobb och vila upp levern tills Bandit Boat...
Jag är så sjukt taggad för den just nu...

Skulle haft stängning i morgon men blir så att jag tar ett kökspass under lunchen istället.. Kan vara skönt att komma hem i lagom tid så kan jag slappa i soffan framför Hollywood Fruarna.. ;0)

Skulle till frisören i morgon egentligen men jag får ta det på onsdag..

Puss och Kram och God Natt !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback