Latmask

Usch känner mig lite dålig.. Ställde kl för att gå ut på en PW innan jobbet men när klockan väl ringde ställde jag om den och somnade om.. Tänkte då att jag skulle ta en promenad till tåget istället men det skedde inte heller :(

Visst jag springer mkt på jobbet, mkt upp och ner i trappor men känns inte riktigt som samma sak..
Får köra lite slapp nu innan produkterna kommer hem och sen på söndag är det derby så får väl försöka bli grym nästa vecka.. Hahaa*
Har ju iallafall skärpt mig grymt mkt när det gäller mat och alkohol.. Alltid något :)
Har ju gått ner 5 kilo av att ändra kost och ligger fortfarande kvar där utan att riktigt röra på mig så nu går det bara att bli bättre ;0)

12-22 står på schemat idag så blir en del spring .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback