Ledarfest :)

Då var det dax för festen vi blivit lovade länge.. Inte en dag för sent.. Frågan är bara hur det kommer sluta för finns ju en hel del irritation som ligger och med alkohol i kroppen kan allt hända..
Jag har iallafall blivit utnämnd till lekledare ( är inte förvånad ) och en sak jag har planerat är att försöka få bort jobbsnacket helt så varje gång någon pratar jobb ska det förhoppningsvis hända något som byter samtalsämne.. Håller tummarna för att det fungerar..

Ryggen känns bättre men i vissa lägen gör det fortfarande sjukt ont.. Skönt att vara lekledare så sliper jag anstränga mig allt för mkt ;0)

Nu in till stan för att handla det som behövs till lekarna.. Måste faktiskt berömma mig själv att jag sparat alla lekar från midsommar och t o m sparat inköpslistan till alla oxå så bara att ta med sig och handla utan att slippa anstränga sig... Hahaa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback