Matchdag och nykter :)

Även fast jag skulle ta sovmorgon idag ställde jag kl för hade en del saker jag skulle göra.. Snoozade till strax efter 10 och det betyder att jag helt enkelt fick lägga mina planer åt sidan. Får ta tag i det i morgon innan jobbet helt enkelt.

Precis avslutat en lunch hos Sara så nu får vi se vad vi hittar på. Matchen börjar ju inte förens kl 19. Vi har bestämt oss för att köra nyktert idag så behöver ju inte stressa in till stan för en öl innan match :) dock tänkte vi endå möta upp folket innan match endå vara för trevlighetens skull :)
Sara går på detox därför hon inte dricker och jag ska ha en lugn period så passar perfekt att vi är två ;)

Men visst kommer det bli ett test :) hahaa* kanske vi ser en del av matchen idag ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback