What a day, what a day

Vilken dag säger jag bara. Sjuka ledare så fick frågan om jag kunde ta dörren under lunchen.. Ångrar det i efterhand och jag undrar vad jag gett mig in på nästa helg.. Hahaa*

Nu är jag iallafall hemma och i morgon är jag ledig :)

Har i stort sett bara ätit kycklingsallad och shakes under denna vecka och ikväll när jag kom hem var jag så sugen på något men vill endå tänka på vad jag stoppar i mig så det hela slutade med att det blev en het tomatsoppa med linser och bacon ;0)
Tänk för nått år sen hatade jag tomat och starkmat men nu smakade det helt underbart :)
Kan säga att näsan började rinna.

I morgon ledig som sagt och då blir det sovmorgon och sen är det matchdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback