Aj som f-n

I morse när jag gjorde mig iordning för att ta mig ut i backen råkade jag komma åt mina skidor... PANG... Rakt på stortån.. Satan i Gatan vad ont det gjorde.. Höll på att börja storböla.. Efter ett tag släppte det värsta och jag tog mig upp ur sängen och gjorde mig klar för att åka skidor..
Hela dagen har gått kanon och foten har knappt känts i pjäxorna..
Men när jag väl kom hem sen och tog av mig och satte på mig vanliga skor så kom smärtan tillbaka..
Gick upp till hotellet för möte och lite biljard men var tvungen att gå hem för att jag hade så ont att jag nästan mådde illa..
Nu har jag sjukt svårt att sova för jag hittar ingen ställning jag kan ligga i utan att det gör ont.. Det enda är med benet rakt upp men hur skönt är det ? Och hur lätt är det att somna så ?
Hoppas att tröttheten snart tar över och att det har lagt sig tills i morgon annars blir det ett besök hos farbror doktor..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback