Heldag

Blivit en heldag med Ellliott idag, kom dit strax efter kl 8 i morse och åkte därifrån 18,30.. Helt slut var jag och otur nog somnade jag i soffan 1 timme när jag kom hem så hoppas inte det påverkar min sömn när jag ska gå och lägga mig snart..
 
Men kul har vi haft i alla fall och det verkar som att Elliott gillade att vara på mitt nya jobb =)
Bowling och minigolf blev det och en hel del skratt.. Var en glad kille jag lämnade idag..  =)
 
 
I morgon är det dags för jobb igen, två lediga dagar går fort.. =0/ Men tur att det är kul att gå till jobbet just nu..
Fått ut ett schema för resten av av året och det ser faktiskt väldigt bra ut.. Kan tänka mig att det kommer lite ändringar men inte allt för mkt.. Det är några långa dagar istället för många korta... Skönt = )
 
Har i alla fall fått ytterligare en kväll nerbäddad i soffan och idag lyxade jag till det med godis och julmust och en MASSA tända ljus överallt =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback