17 dagar

Det är mycket nu men den största stenen har iallafall löst sig och det är lägenheten. Så nu är det bara massor som ska göras med nerpackning av lägenheten, boka resa, köpa vinterkläder och massor av annat.
 
Tänk vad sjukt, om 3 veckor är jag inte kvar här hemma längre utan då sitter jag uppe i  Lapplandsfjällen. =)
Dom andra gångerna jag åkt iväg såhär har jag ju alltid haft någon jag känner med mig/på plats men denna gång åker jag helt själv.. Det är både spännande och lite läskigt samtidigt som det kommer bli en kanon upplevelse.. På ett sätt tror jag att det är bra att det blev så hastigt, jag hinner lixom inte tänka utan jag bara gör det jag ska.. Hade jag haft längre tid på mig hade det nog känts värre..
 
17 dagar kvar nu...
 
 
 
Ledig i morgon och ska ha en Faster och Elliott dag, dock har Knådd fått vattkoppor så blir bara till att vara hemma och mysa men det brukar vi vara ganska bra på så det ska nog funka i morgon oxå... ;0)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback