Alla hjärtans Dag

Ingen ro och ingen vila.. Börjar komma in i det där att komma upp på morgnarna ;0) får jag hoppas på att jag är lik duktig där uppe och att jag kanske får någon med mig :)

Alla Hjärtans Dag idag.. Har aldrig direkt firat det och har aldrig tyckt den varit speciellt jobbig heller.. Lider inte av att inte bli uppvaktad.. Varför ska det finns en speciell dag för sånt ?? Varför kan kan man inte vara kärleksfull och mysa all andra dagar oxå ??
Skönt iallafall för affärer, blomsteraffärer samt restauranger som tjänar en liten extra hacka :)
Jag ska iallafall jobba stängning ikväll och jag hoppas det blir som förra året för då var det roligt att jobba ;0)
Folk va så mkt trevligare än vad dom vanligtvis brukar vara och sen va det lite roligt att se alla puttinuttiga par :) Dock har jag svårt att se hur man kan gå till Jensen för en romantisk middag med Hey That's me ;0)

Nä nu står Sara och väntar utanför.. Tjinge Ling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback