Fått en del gjort

Har fått en del gjort idag.. ;0)
Burit ner det jag packat i förrådet, fixat kontraktet samt packat ännu mer... Har även köpt en ny jacka så nu blir jag snygg i backen.. Hahaa*
Nu återstår enbart kläder och det ger mig ångest.. Vad ska man packa när man ska vara borta 3 mån ?? Egentligen borde jag ha bra koll på sånt med tanke på att det inte är första gången, men får endå panik..
men men lagt ner det där för idag så tar jag nya tag i morgon.. Då ska jag ta och boka tvättstuga oxå så jag får undan alla lakan och handdukar så jag har rena och fräscha när jag kommer hem.. =)
 
Nu dax att försöka få lite sömn så man är pigg för att flanka lite i morgon.. Hahaa* Är jag tillräkligt pigg blir det en promenad med Sara oxå innan jag åker till jobbet men det visar sig i morgon..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback