Ledig dag med storm

Sådär då är Bandit Boat bokat.. =) 87 dagar kvar.. Ska bli sååå skoj... Whiii* Bra gäng som åker oxå.. Himla glad att jag hinner hem.. =)

 

Ledig idag och självklart är det storm så det är bara 2 liftar som är öppna.  Vad gör man då ?? Jo man får fortsätta vara duktig och satsa på Beach 2013.. Hahaa* 3:dje ggr nu och känns faktiskt riktigt skönt.. =) Får se hur länge motivationen finns.. ;0)

 

 

Även om det inte blir någon skidåkning idag hade jag tänkt att unna mig lite afterski.. Dock tror jag att jag nästan kommer att vara ensam där nere men wtf, skitsamma... =)

Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.. Kanske kan köra filmkväll hemma, får se om det är något folk i stugan eller om jag ska bädda ner mig själv.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback