Laddad, klar och Redo

Sådär då är jag laddad, klar och redo.. Bara den sista tvätten (underkläderna) som ska torka och packas ner sen är allt finito.. =)
Lägenheten är städad, allt är diskat och tvättat.
Tror att det blir sängen snart så ställer jag kl tidigt i morgon så jag kan göra mig i ordning och dubbelkolla allt i lugn och ro innan det är dax att bege sig till jobbet =)
 
Haft en heldag med min favorit oxå.. =) Leklandet och jag kan säga att jag har inte alls samma kondis som den lilla.. Hahaa* Helt svettig var jag efter vi åkte därifrån.. Men han hade kul och det var huvudsaken.. Tog en sväng på leksaksaffären oxå så fick han välja en leksak.. =) Det är han värd fasters älskling.. =) Kommer sakna honom sjukt mkt.. Han har det bra han för han förstår inte riktigt att jag ska åka iväg så han tyckte inte det var jobbigt att säga hejdå. =)
 
 
Apropå saknad så är det många jag kommer sakna och jag hatar Hej Då´n... Visst nu kommer jag ju tillbaka men endå..
Va iallafall skönt att höra din röst idag.. Snart blir det mer av det  ;0) ... Hatar att det bara diffar med 1 1/2 dag..
Men två veckor har gått så förhoppningsvis flyter det bara på nu..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback