Lyckad

Festen igår blev riktigt lyckad.. God mat och trevliga människor :)
Bästa av allt va att vi var så bra på att röja igår så när vi kom ner idag för att städa så var det i stort sett bara dammsuga och moppa golven :) klara redan vid 12.30 ;0)
Skönt att få ha hela söndagen fri..

Fått godkänt av styrelsen nu så där släppte ytterligare en sten.. Nu är det bara det tråkigaste kvar och det är tömningen av lägenheten.. Börjat lite lätt men har fortfarande en del kvar.. Största problemet är endå vad jag ska packa med mig själv.. Jaja 1 1/2vecka har jag på mig ;0)

Idag kom känslan av saknad ordentligt för första gången.. Vill bara åka iväg nu så jag kan tänka på annat och få tiden att gå fort..

Nu dax att röja lite till sen upp till mamma för sista söndagsmiddagen på några månader..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback