Stopp i trafiken

Va inte alls lika roligt att jobba idag som förra året... Va mkt segare idag.. :( men men tiden gick iallafall och det var ju huvudsaken..

Har iallafall spenderat ca 2 timmar på pendeltåget idag.. 1 1/2 timme inspärrad... :0/
Påväg till jobbet va det växelfel i Karlberg och det informerade dom om när vi rullat några meter från Sundbybergs station (tunnelbana finns där) så där stod vi ca 1 timme innan vi började rulla igen sakta men säkert..
Påväg hem var det signalfel så stopp i trafiken mellan Södra och Karlberg.. Tåget kom iallafall in på stationen tillslut så klev på det men där blev vi sittandes.. Informationen löd att dom inte hade någon aning över huvudtaget när trafiken skulle komma igång igen.. Efter ca 30min gav jag upp och gick och tog nattbussen istället..
Gick från jobbet strax efter tolv och kom hem nu för 10min sen.. Kul, verkligen och jag som ska upp vid 7 i morgon... Zzz Zzz Zzz...
HATAR SL !!!
Jag som tackade nej till att följa med ut och ta en öl för att jag ville hinna med sista tåget och slippa nattbussen.. Tjiii fick jag...




1 vecka har nu gått och det börjar kännas.. Hur ska 3månader gå ?? Miss you !!! Snart blir det iallafall lite lättare ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback