2013 är igång

Sådär det har tagit några dagar in på 2013 men nu ska jag försöka att hålla mig aktiv.
Året har börjat bra och jag mår väldigt bra just nu. Känner mig positiv och glad.
Visst att jag har mina dåliga dagar oxå men inte alls lika ofta som förut och nu va det faktiskt ett tag sen jag hade det oxå =)
 
Många planer för 2013 och det är mkt nytt som kommer =)
Vill inte avslöja allt för mkt redan nu men kommer ta det pö om pö när det blir aktuellt.. =)
 
En sak blev klart igår och det känns så jäkla skönt =) Letat i många år och äntligen har vi hittat det. Kommer bli kanon. Bilder kommer sen... Hihii*
 
Ska även försöka mig på en skönhetsbehandling på bloggen, den har sett samma ut för länge nu.. Men måste först få tag på ett bra redigeringsprogram och sen måste jag även hitta tiden till att sätta mig och börja operationen ;0)
 
Började med ett test idag så nu håller vi tummen för att jag klarar det och att jag orkar hålla motivationen uppe. 6 veckor håller det på..  6 veckor känns som en evighet men vill man vara fin får man lida pin... Hahaa*
 
Nu ska jag ta och mysa ner mig i ett varmt bad innan det är dax för kudden.
 

Kommentarer
Postat av: Singel i storstan

Måste du va så kryptisk hela tiden?! Du vet hur nyfiken jag är! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback