Smörjd

Nyduschad, insmord och med en färgad utväxt har jag myst ner mig i soffan men tror nog att jag ska fixa klart det sista och sen flytta in mig i sovrummet..

Är segt på jobbet just nu för vi har typ inga gäster, va likadant förra året i Januari men på något sätt känns det lite värre iår så dagarna går ju såååå sakta...
I morgon öppnar jag och då brukar dom första timmarna gå fort så får hoppas på att det blir likadant i morgon =)
Ons-tors är jag i köket och då blir det helt annorlunda så det är skönt.. =)

I morgon är det löning (äntligen) så då ska jag köpa gymkort.... Nu jä-lar....Dom öppnar ju ett stort precis bredvid jobbet så det blir kanon... Funderar även på att köra en ny Detox oxå så får se hur det blir med det.. =)

Nä nu smörja det sista och sen borsta tänderna innan det är dax att bädda ner sig under duntäcket och krama kudden... =)

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback