Värdelös

Hur länge ska detta hålla på ?? Hur länge ska man behöva må såhär ?? Hur mkt tårar kan en människa egentligen ha ??
3månader mådde jag bra... I 3månader gick jag och bara längtade efter att få träffa dig igen och för varje dag som gick fick jag mer och mer känslor.. När det sedan var riktigt nära försvann du..
Nu känns dess månader som en stor bluff..Hela detta år känns som ett skämt..
Alla mina glada roliga minnen är just nu bara negativa minnen..
Jag tömmer och öppnar mig helt för dig och svaret jag får är inte ens värt att kalla ett svar.. Du bevisade bara att du inte bryr dig ett skit..
Det var mkt snack om att du inte ville såra mig eller göra mig ledsen men du har inte visat det minsta att du bryr dig om mig utan du har bara stoppat huvudet i sanden..
Du är väl medveten om hur jag känner men du kan inte ens bemöda dig att höra av dig och fråga hur jag mår ??

Det som gör mig mest förbannad är att jag tillåter mig själv att gråta och må såhär varje dag över dig.. Men det är svårt att bara släppa någon man tycker om och jag tycker fortfarande om dig sjukt mkt även om du behandlat mig som skit och verkligen fått mig att känna mig värdelös... Vatten värd..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback