Dagar

Blev en kanondag igår och jag lyckades faktiskt ta mig upp tidigt och ut backen.. =) Ca 3 timmar blev det innan det var dax att åka hem och duscha och bege sig till jobbet.. =)
Kvällen på jobbet var lugnt och vi fick endå en del gjort...
Hann t o m vara diskplockare på After Skin.. ;0) Skönt att göra något annat och få ta del av stämningen... Hahaa* Inte  bara höra den från restaurangen...
 
Har lite beslutsångest över vad dagen ska erbjuda men tror det blir en sväng till gymet nu på förmiddagen sen kanske några åk i backen på eftermiddagen innan jobbet... Eller om jag kanske tar det i omvänd ordning... Vädret ser inte så kul ut just nu men verkar som att solen ligger och trycker där bakom så kanske blir kanon att börja med gymet ?! Klockan är ju endå bara barnet..
 
Suttit och kollat lite... Jag har nu varit här i 34 dagar... Det är 38 dagar kvar... Sjukt att redan hälfen av tiden har gått, och nu kommer det troligen bara gå fortare och fortare...
Det är  48 dagar sen vi sågs men jag hoppas inte det dröjer 38 dagar till ;0/..
Om 57 dagar är det Banditkryss och om 69 dagar är det SRF.. =)
Känns som att det kan bli ett bra år i år för inledningen av det har varit kanon och jag har fortfarande en hel del att se fram emot ;0)
 
Nu lite mat i magen innan det är dax att besluta utgången för dagen.. ;0)
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Låter som du njuter av ditt liv!! Full fart;) jobbar du på restaurang där uppe??

Svar: Japp jag jobbar på Hotellresturangen =) Kan säga att jag njuter så mkt det bara går =)
*Nattis*

2013-03-28 @ 13:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback