Glad tjej

Jag mår bra... Jag mår så sjukt bra just nu med det mesta runtomkring mig..
Känns som att saker och ting går åt rätt håll nu..
Jag har en del tankar och funderingar på hur saker och ting kommer bli när jag kommer hem men som det är nu känns allt bra..
Största orosmomentet hemma är väl jobbet... Där har jag ångest men i övrigt no worries..
Något annat jag gått och varit orolig över är ju skatten.. Dom har ju inte vart superbra på att dra rätt skatt på mig så jag har varit helt inställd  på att få betala tillbaka så måste säga att det var glädjande att kolla och se att jag kommer få tillbaka.. och det va en helt OK summa oxå.. ;0) Sommaren/SRF är räddad.. =) Kanske att man kan unna sig en resa oxå... Hihii*
 
Idag är det 1 månad sen jag åkte hit och det är ca 1 1/2 månad kvar..Men tror nog att tiden bara kommer gå fortare och fortare nu när man kommit in i det på ett helt annat sätt..
Känns sjukt att säga att jag räknar dagarna tills jag får åka hem med tanke på att jag trivs så pass bra här, men med tanke på vad som väntar hemma så måste jag ju säga att jag längtar hem oxå.. ;0)
 
Det är en glad och lycklig tjej just nu som oftast går omkring med ett leede på läpparna..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback