Inte som det var tänkt

Idag var en sån där dag som man trodde skulle bli så jä-la bra men som inte riktigt blev som man tänkt sig..
Vaknade vid sju då en av tjejerna i huset skulle flytta ut och ville ha hjälp med packningen till tåget (tur att det bara är på andra sidan spåret för den packningen vägde).. Det var strålande sol och blå himel.. Underbar dag.. Gick hem och fixade lite sen begav jag mig ut på en promenad... Sååå skönt.. När jag kom hem såg jag till att jag fick lite frukost i magen och sen var tanken att jag skulle ge mig ut och åka skidor... När jag väl är klar med frukosten och kommer upp ur källaren vad har hänt ?? Moln över hela byn och när jag öppnar dörren kommer en sån obehaglig känsla av kyla att jag bestämmer mig ganska snabbt för att skippa skidorna..
Sätter på en film men efter ett tag får jag panik att jag är hemma på min lediga dag utan att göra något så gör mig iordning och går till gymet i stället..
Kan säga att det inte alls var någon skön promenad varken dit eller hem.. Men lite nytta känns det som jag gjort iallafall..
Efter en varm dusch och lite häng framför datorn har jag fått lite mat i magen samt fått upp värmen i kroppen igen.. Tänt upp lite ljus i rummet och har bestämt mig för att ikväll blir det bara en lugn och skön kväll hemma.. Kolla om jag hittar någon bra film jag kan kolla på..Kan ju använda Netflix nu på datan.. =)
Ylva som flyttade lät mig få behålla hennes modem eftersom hon inte kommer kunna använda det i Norge... Jag tackar och bockar som bara den.. Skönt att ha internet hemma.. ;0)
 
Jag ska absolut inte klaga på min dag för den har varit bra, men den kunde fått varit mer soligare och varmare.. =)
 
Ni ser ju hur det såg ut kl 8 i morse...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback