Säsongskort

Ledig dag men ligger endå hemma.. =(
Ser ut att vara fint väder ute... typiskt när man är ledig och sängliggandes..
Blev sjukt illamående igår efter middagen så fick gå hem tidigare från jobbet... Sovit över 12 timmar och mår fortfarande piss..
Har inte spytt eller något sånt så vette sjutton vad det är.. =(
Funderar på om jag ska ta mig ut och sätta mig på bänken utanför huset bara för att få lite frisk luft.. Tror inte jag orkar mer än så..
 
Har möte uppe på jobbet vid 15 idag och jag måste ta mig upp dit.. Suck.. Men men...
Har iallafall druckigt blåbärssoppa och avslagen cola så får se om det blir bättre...
 
Har även gjort lite nytta idag och köpt säsongskort till fotbollen.. Räknat ut att jag tjänar på att köpa säsongskort även om jag missar en del matcher än att köpa lösa biljetter när jag kommer hem.. Så så fick det bli...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback