Skidorna står

Är stel och öm i kroppen idag igen så låter skidorna stå där dom står idag... Gör endå inte så mkt då det blåser och är mulningt ute... Tänkte endå göra lite nytta och gå och träna.. Blir så rastlös av att bara sitta hemma.. Tänkte att idag kanske jag ska köra fullt ut på gymet.. Hmmm det visar sig hur mycket min kropp orkar..

Ser på FB att många av mina vänner är duktiga med dieter och tränar så nu jävlar är det min tur oxå.. Funkar det för dom ska det minsann fungera för mig oxå.. =)
Måste bara komma bort ifrån det där att provsmaka allt onyttigt på jobbet... Hahaa* Usch vilken fälla det där är..
Kör som vanligt veckan ut sen jävlar är det dax...

Nu dax att svida om till träningskläderna och bege sig upp mot hotellet...
Lugn kväll idag på jobbet (lugnare än vanligt kanske jag ska skriva) då GIH åker hem under dagen samt att det är buffé ikväll.. =)

På måndag lön och jag får mer än jag räknat med... Hade för mig att jag jobbat 25 tim men hade tydligen jobbat 45.. =) Alltid något..

Hej svejs på ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback