Tillbaka till lugnet

Oj oj.. Om min kropp var trött igår är det inget mot vad den är idag...
Full rulle igår på middagen.. Lite ohanterligt första 15min på varje sittning men i det stora hela fungerar det kanon.. Gästerna var ju nöjda och det är ju det som är huvudsaken ;0)
Det är sådär det ska vara... Tyvärr verkar det som att vi kommer gå tillbaka till det normala lugnet redan ikväll.. Men men 2 kvällar är bättre än inget.. Hahaa*
Blev så att jag jobbade över lite då dom behövde någon som satt i entrén och tog betalt in till nattklubben... Men kan säga att det var ganska skönt att vara där för det var första gången jag fick sitta ner på hela kvällen... ;0)
 
Blir en lugn dag hemma idag oxå innan jobbet.. Vädret är inte helt kanon heller så känns inte som att det gör så mkt..
Vaknade iallafall av ett SMS om att Skypa så nu har jag fått skypa med Bussfröet 2 dagar i rad... Måste säga att jag saknar min lilla Knådd..
.
 
 
Nu lite mat i magen och sen en skön lång dusch så ska jag nog se att det blir människa av mig idag oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback