Så kul och så bra

Oj oj vad jag är dålig.. skäms nästan men har så fullt upp hela tiden... Är det inte det ena så är det det andra.. Men kul har jag och det är ju det som är huvudsaken... =)
 
Har bara jobbat 3 gånger på nya stället men jag trivs redan.. Känns superkul och känns som att jag har kommit in i det fort.. Visst att jag har en del frågor ibland men gick själv redan förra gången...Är man lättlärd så är man =) Och tänk vilket jobb att få betalt för att kolla på det jag gillar.
 
Börjar dock kännas i kroppen att man jobbar dubbelt så måste nog tänka mig lite för när jag tar extrapass men samtidigt är det ju så kul.. och vilken lön jag kommer få ut i Dec... ;0) Vanliga månadslönen + slutlön den 15: de från Jensen och det 23: dje lönen från nya jobbet... =) Ska sätta upp lite mål som jag ska spara till och denna gång ska jag SPARA för jag vill göra något kul... Har en hel del tankar om vad jag ska göra måste bara sätta mig ner och planera.. =)
 
Nu dags att bädda ner sig under duntäcket för kl ringer om ca 5 tim och då är det dags att bege sig iväg på ett personalmöte.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback