1 min 5 sek

Vilken helg...
Fredagen var grym på jobbet och det var länge sen det var kul att jobba.. Lördagen vill jag inte ens prata om så det skippar vi... Efter jobbet gick vi iallafalll till Ducken och tog några öl... Slutade med efterfest hemma hos Micke och jag kan säga att det var grymt skönt att  han bor inne i stan just nu... Nära till jobbet idag... Hahaa*
Dagen idag har gått bra, skönt att det inte var allt för mkt att göra =)
Middag hemma hos bror och en massa bus med mina favoriter =)
 
Nu sitter jag  nyduschad i soffan och bara tar det lugnt.. Är rätt trött då det inte blev så mkt sömn inatt så kommer nog bli tidigt i säng ikväll =)
 
)
 
Plankanutmaningen går bra och idag var vi uppe på 1 min 05 sek och jag kan säga att det börjar kännas =) Men samtidigt känner jag att jag blir starkare för varje dag =)
Nästa vecka blir det till att köra stenhårt... Bokat in mig på ett indoorWalkingpass i morgon efter jobbet så får vi se om det även blir ett corepass efter det.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback