Energi

En ny människa vet jag inte om jag är, men ny energi har jag definitivt ; 0) Har hunnit gjort en hel del samtidigt som jag inte har gjort någonting.
Fått massor av sömn, träffat en hel del nya människor, alla med olika historier men i det stora hela skiljer det sig inte så mycket från mig.

SinnesroGudtjänsten var bra men inte alls som jag hade trott så funderar faktiskt på att gå på en i Stockholm.

Hann med en skön promenad för mig själv oxå så fick rensa tankarna lite för visst har jag fått en del intryck denna helg



Igårkväll var jag även på ett möte och det var som det brukar fast lite mer intimare då det är en liten grupp.

Kan känna och förstå varför folk behöver det men för mig känns det inte rätt, jag är nöjd med att sitta och prata mellan 4 ögon och inte mer. Där känner jag att jag får ut mer.

I morse gick jag upp vid 6 och ställde mig och bakade !?!
När hände det sist och har det någonsin hänt ?? hahaa*
Men gott va det ; 0)




Nu är jag strax hemma i Stockholm igen och då måste jag återgå till mina rutiner, så blir till att skynda sig hem och slänga på sig träningskläderna och ta en sväng på gymmet innan jobbet kallar ; 0)
Har varit grymma 3 lediga dagar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback