För mkt

Ligger hemma och nerbäddad i sängen.. Ledig dag idag och känner mig inte riktigt 100.. Känns som att det blivit lite för mkt nu sista veckorna... Mkt jobb, mkt träning, sena kvällar och så vidare... Så nu får det bli några lugna veckor där jag måste lyssna på vad kroppen säger.. Kanske inte ta på mig så mkt extrapass som jag gjort och kanske försöka åka hem direkt efter jobbet och inte hitta på massor av andra saker.. Träna med måtta och äta rätt..
 
Fredagen var i alla fall jättetrevlig, god mat och trevligt sällskap.. Många gamla minnen pratades.. Blev en lugn kväll och hemgång ganska tidigt så var pigg och alert på lördagen när jag åkte till jobbet..
Gårdagen på jobbet var seg och långtråkig, lunchen var inte alls som en söndagslunch och kvällen var segare än segast...
 
Nu är tvättmaskinen igång och likaså diskmaskinen.. Ska strax hoppa in i duschen för ska ut och äta med Angelica ikväll..
Men först lite mer slapp i sängen =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback