Inte alls så seg

Har inte alls varit så seg idag som jag trodde jag skulle vara.. Har varit betydligt mer att göra än igår så dagen har gått ganska fort.. Jobbade t o m över 45min ; 0)
Tror det var morgonens träning som gjorde det.
Stannade även kvar efter och snacka lite skit och drack en kopp te men nu sitter jag på tåget påväg hem ; 0)

Skulle jobbat 17 - 21 i morgon men bytte det så jobbar 12 - 15 istället och det känns bra. . Jobbar nästan alltid långpanna eller kvällar så kände att det kunde vara skönt att någongång få jobba dag och sen få åka hem och göra kväll. Som det är bestämt nu blir det middag med mamma ; 0)

Startar morgondagen med en PW med TaraBanan som jag inte sett på länge så ska bli trevligt ; 0) Håller tummen gör att det inte är svinkallt ; 0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback