Livet

Oj vad länge sen det va jag höll på med sånt här.. Kommer ju knappt ihåg hur man gjorde... Suttit och lekt lite så får duga för stunden.. Får leka lite mer sen..
 
Annars så flyter livet på.. Hänt en hel del saker i mitt liv. Både bra och dåliga men mestadels bra saker.. Jag mår bra just nu och tar tag i saker för att jag ska må ännu bättre.. =)
Att rannsaka sitt liv och gå igenom allt som hänt är tufft men det kommer något bra ut av det.
Det jag gör just nu är något jag borde gjort för flera år sen.
Det värsta jag kunnat gjort mot mig själv är det jag gjort genom att stänga in allt och behållit det för mig själv istället för att prata om det och bearbetat det. 
Varje dag kämpar jag med mitt mående och mitt beteende och det känns som att jag gör framsteg varje dag.
Visst har jag mina dåliga dagar också men dom är inte alls lika många som dom va förut och jag försöker lägga min energi på dom positiva sakerna istället för dom negativa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback