Idioti

Jaha då var den här helgen redan slut. =( Går så fort. Vill vara ledig mera.
 Trevlig helg har jag haft iallfall. Va ute på landet med Sara och mormor en snabbis i lördags, sen hem och in till Kungsan och resaurangernas dag. Trevligt. Meningen va sen att vi skulle gå och titta på matchen någonstans ute på krogen men slutade med att vi åkte hem till Janne. Ojojoj säger jag bara om matchen. sjukt, där kom idiotin fram igen. Fattar inte vad det är som händer med denna sport. Katastrof.
Lider nästan lite med danskarna idag

Efter matchen blev det Patricia, helt ok. Dock inte så mycket folk som det brukar. Men måste säga att det kändes väldigt skum och stå och dansa och helt plötsligt blir du bländad av solen.
Nu är sommaren snart här.. =)
Tog mig hemåt och la mig väl i sängen runt 6 i morse eller något sånt.


Vaknade med världens huvudvärk, dåligt med luft i rummet och endå har jag fönstret öppet och sen har jag fortfarande jätte ont i nacken så det gjorde ju inte saken bättre. Gick upp och satte mig i soffan och kollade Dallas... =)

Nu har jag precis kommit upp ur badet. Riktigt skönt. Länge sen jag badade.
Sitter och väntar på farsan så vi kan ta sällskap hem. Tråkigt att åka själv. Är ju en liten bit.

Dax för glass och jordgubbar =)

♥      ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback