Derby 2

Igår va jag väldigt nervös. Och blev mer nervös efter 9 min när AIK tagit ledningen. Men allt slutade ju väldigt bra så man har varit orolig i onödan. Måste även säga att första gången jag tycker Fröjdfeldt varit bra.
Men har nog bestämt mig för att det är sista gången jag går på ett derby. Iallafall mellan Dif-AIK. Sjuk att man ska behöva vara orolig för att bli slagen eller få något i huvet när man ska ta sig hem bara för ett par idioter inte kan behärska sig och ska visa sig coola och slåss. Men det är f-n inte coolt. Idiotisk och jäkligt töntigt. Pinsamma männsikor.
Och det är tråkigt att denna lilla bråkdel av folk som vill slåss ska förstöra för så många andra som bara vill gå på fotboll och ha trevligt.

Sen en fråga bara.. Vad va det jag missade med AIKs tifo ? Förväntade mig något jätte häftigt men tyckte inte alls det va imponerande, Har sett AIK göra mycket bättre och snyggare tifo.



image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback