Ingenting


Idag va jag på Ikea för att handla saker till badrummet men hittade i stort sett INGENTING... Det blev en badrumsmatta och 3 blommor. Köpte även en kruka som blommorna ska va i.. That´s it... Hade ju värsta planerna på vad jag skulle handla men det va ett jätte dåligt utbud...
Kan ju inte direkt köpa ett rött duschdrapperi när det är blått i badrummet...
Men hittade andra saker som jag ska köpa sen när lägenheten är klar så man vet med färger och så... =)

Åkte och käka lunch med brorsan, sen gick jag upp till lägenheten och spacklade i köket så i morgon när jag kommer hem är det bara att slipa, sen sätta igång att måla..
Har en känsla av att köket troligen blir klart i helgen.. =) Bara luckorna som saknas dock men dom borde komma under nästa vecka..

Nu sitter jag på jobbet igen och jag hoppas verkligen att tiden går lika fort idag som dom har gjort dom senaste gångerna jag jobbat...

Har lite beslutsångest över vad jag ska göra i morgon kväll... Antingen in till stan och träffa lite vänner, ta någon öl eller så blir det en lugn kväll hemma hos Becca med film, pizza och färgning av hår och ögonbryn..
Men måste faktiskt säga att det lutar åt att åka till Becca...
Vill ju få så mycket som möjligt gjort i lägenheten innan jag beger mig någonstans och Becca bor ju nära så då spelar det ingen roll om det blir lite sent innan jag är klar, sen ska jag ju faktiskt upp tidigt på lördag och köra morsan in till stan och då är det ju inte såå himla bra om man är bakis... =)
Ska förresten till frisören på lördag oxå innan jag möter upp Kjelle för att fixa köksgolvet..

Nä dax att kanske göra nå¨gon nytta här på jobbet så det mesta är klart innan folket kommer hem och fotbollen börjar.. =)


Jaha i morgon sker det,  =)
När jag vaknar så äger jag en lägenhet...  =)
Ska bli sååååå skönt
...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback