Trött

Nu börjar tröttheten slå till... Jobbade från 16 igår till 15 idag.. Fick iofs sova så ska väl inte klaga så  mkt men det tar på krafterna endå och man sover inte alls lika skönt som man gör hemma..
Fick lite spader idag för just nu lever firmabilen sitt egna lilla liv.. Den startar när det känner för det och när jag väl skulle åka iväg med den till verkstaden stannade jag till för att äta lite lunch och efter det så gick inte f-nskapet att starta, inte ens med startkablar... grr... efter mycket om och men gick den igång så nu får vi se hur det går på verkstan.. Måste iallafall säga att jag blivit proffs på att använda startkablar nu.. =) Alltid något positivt...

Idag va jag och brorsan på Bauhause för att köpa färg, blev stockholmsvitt.. tror det kan passa i köket... Hittade även golvet jag ville ha så nu börjar jag känna mig väldigt nöjd, bara sovrummet kvar som jag verkligen inte har någon aning om hur jag vill ha det..
Åkte hem till brorsan efteråt för att kolla lite saker och skåpet över kyl/frys som inte alls passar in va jättelätt att ta bort så nu är även det problemet löst..
Känns som att det mesta har hamnat på plats och då har jag inte ens flyttat in än.... =)

Funderar på om jag ska ta och bädda ner mig i sängen och sätta på Dallas på DVDn... Låter som en bra idé faktiskt.. =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback