Derby igen

Solen skiner fortfarande och jag sitter fortfarande inne, men när jag väl är ledig ja då är det kallt.

Idag är det derby igen, ska faktiskt gå. Är ju ledig i morgon oxå så det blir nog bra... =)
Är faktiskt väldigt lättad över att jag inte gick på förra derbyt..

På lördag är det sista matchen innan uppehållet, Kalmar borta = en måste match...
Hoppas verkigen att det är fint väder och att  bussen kommer ner i tid för brukar vara hur bra som helst där nere när de är bra väder..

LEDIG I MORGON =) ska bli såååå skönt.. Skulle varit ledig på fredag oxå men som det ser ut nu så måste jag åka in några timmar på fredag förmiddag... Dom är SÅÅÅÅ beroende av mig här på jobbet, förstår inte alls hur dom har klarat sig i 3 månader... HAHAAAA*


Måste faktiskt erkänna att jag saknar allt och alla i BG mer och mer.. Man känner det nu när man MÅSTE gå till jobbet varje dag. Man kan inte bara ta skidorna och dra ut på berget och känna friheten... =(


                                                                                                  


Annars är allt bara bra. Livet leker på och snart är det sommar, semester och skatteåterbäring.. Hahaaa*


Kommentarer
Postat av: camilla

ja och vi hoppas på sommar, skatteåterbäring och midsommaraftonsfirande hos.... dig...? :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback