25 år

Torsdag redan.. =) Veckan har bara flygit fram.. Men inte mig emot..
Ikväll är den en hel del som skall göras.. Kolla golv igen och sen ska jag handla present tills på lördag..

Tänkte rikta ett stort GRATTIS till min moster idag då hon firar 25år som nykter och drogfri.. Tänk 25 år.. Det är nästan hela mitt liv...
Har fått berättat för mig att mamma ofta sprang runt i stan med mig i barnvagnen och letade efter henne när hon va aktiv.. Hon tog sitt förnuft till fånga och åkte in på behandling och nu 25 år senare driver hon ett eget behandlingshem (som hon gjort sen 89) där jag nu jobbat i 7år.. Så från att vara i skiten har hon jobbat upp sig till det hon har idag. Det är starkt..
GRATTIS MOSTER



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback