Bra eller dåligt ?

Vilken kväll.. =)
Riktig trevlig middag innan match och riktigt kul att se alla man inte sett på länge.. =) Mkt välkända ansikten.. =)
Solen sken och det var skön värme (frös ingenting)..
Matchen i sig va väl ingen höjdare och killarna måste verkligen skärpa till sig lite om det ska funka i år, men 3 poäng kan man inte klaga på. Visst måste jag erkänna att det va lite tursamt att straffen gick in för det va på håret.. =) Men en vinst är alltid en vinst.. Nu laddar vi om för Götet på lördag.. ;0)

Lite sovmorgon i morse (det va tänkt så men jag hade ställt kl helt fel) för att bege mig till tandläkaren. Måste säga att jag va väldigt glad när jag gick därifrån. =) Helt inställd på att jag skulle få laga någonting och att jag på kuppen skulle bli ruinerad. Men tydligen såg det jätte fint ut och undersökningen var mkt billigare än jag trodde, då fick jag t o m en skrapning och puttsning av tänderna oxå  så nu känner jag mig riktigt fräsch i munnen..
En fråga.. Är 27 olagade tänder av 31 bra eller dåligt ? Betyder ju att jag bara har haft 4 hål i mitt liv ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback