Duktig*

Oj vad tiden har gått.. Och inte har jag fått gjort något av det jag tänkt mig.. (det är oftast så det ser ut här) utan massa annat har dykt upp.. Kanske därför det som sagt ligger ett antal journaler som väntas på att bli skriva... =)
Men bara för att jag inte börjat med dom betyder det inte att jag legat på latsidan... Fått en hel del gjort.. Löst många problem... Duktig*
Så nu verkar det som att jag kan sätta mig och skriva lite... =)

Dagens lunch:

Tisdag 27/1

Stekt fläsk med raggmunk
Ungkokt fiskfilé i curry med cocossås
Friterad scampi med sötsursås  Kina 






Erbjudande:

Wokad nudlar med grönsaker och räkor
Wokad grönsaker med räkor och ris
Omelett med champinjoner
Omelett med ost och skinka 

Sallad:

Kräftstjärt sallad
Ost och skinksallad










Hmm tror nog att det får bli en sallad idag.. =)

Kommentarer
Postat av: Sophia

Var glad att du kan svälja... här äter man kräm o krossad is...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback