handledningen =(

Kan säga att det va riktigt skönt med sovmorgon i morse.. =) Inte bara det att jag fick sova längre, det va ljust ute när jag gick upp.. =)
Dock fick jag ju jobba igen det jag missat under lunchen... =( Men men sånt man får ta.. Nu kan jag sätta mig i den där jäkla handledningen med gott samvete att jag har det mesta unde kontroll..
Anledningen till att jag säger jäkla är för att jag blir låst en hel eftermiddag och som det är just nu tycker jag inte att det ger mig ett skit.. (sorry).. Alla säger att det är bra för mig, visst det kanske det är men med tanke på att vi BARA pratar om patientfall så känner jag mig lite utanför då jag aldrig har grupp med dom eller hamnar i dom situationer som ibland kan uppstå...
Dock har jag inget val då det är obligatoriskt så det är bara att sätta sig och se glad och intresserad ut..
Har tagit detta med chefen men hon säger att jag ska ge det en chans.. Tycker att jag gjort det men får väl göra det igen.. ;0/
Är det likadant idag får jag ta ett nytt snack.. Speciellt nu när vi har mkt patienter så känns det som att jag kan göra mer nytta av att sitta på min plats än där och bara glo..

Nä nu ska jag sluta va en bitterfi**a och njuta av att det är fredag istället.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback