Ikea = pain

Usch nu är jag trött.. Ikea va en riktig pain.. Släppa runt på 8 st startpaket  va ingen enkel historia.. Att jag sen skulle ha 20st handdukar, 30st glas och lite annat skit det hörde bara till.. Men om inte det va nog så blev bilen proppfull och jag/Fia kände väl att det va lite riskabelt att lämna det i bilen över natten så vi begav oss till Lidingö och jobbet för att lämna det..  (tack babe för att du följde med)..
Meningen va väl att jag skulle hoppa i säng direkt när jag kom hem men jag blev så inne i mina dekorationer jag köpt så nu har jag pysslat med det.. Hamnade inte där jag tänkt mig men tyckte det blev bra där det hamnade.. =) (bild kommer senare)
Har iallafall fått OK att ta lite sovmorgon i morgon så istället för att gå upp vid 05.20 kan jag sova till ungefär kl 7.. Det är stor skillnad.. =)

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack gumman!E så trött på idioter!!;)kram

Postat av: Lina

Uhh.. 5.20!!! Jag brukar gå upp 8 :-)

2009-01-30 @ 11:37:36
URL: http://www.linaarvendal.net/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback