Man blir som man umgås ?

Ibland har man inte alla hästar i stallet.. Jag går upp 05.40 varje morgon för att hinna till jobbet.... I morse vaknar jag 06.15 och inser att min kl inte har ringt..  STRESS...(bussen går 06.30).. Kollar på min kl och inser att jag ställt den på 06.30..Idiot.. Men bra som jag är hinner jag med bussen endå och kommer alltså i tid till jobbet... BRA JOBBAT AV MIG... ;0)

Det roliga i det hela är att min andra hälft ringer mig sen och hon har typ gjort samma sak... Hahaa* Man bli som man umgås eller vad säger man ?
Igår hade hon pratat med en gemensam vän till oss och han hade frågat, Vad ska NI göra i morgon kväll, eller jag menar vad ska DU göra i morgon kväll..
Fikus svarade.. Det är lugnt du kan säga NI... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback