Tänk vad 3 killar kan göra

När jag åkte från jobbet idag svängde jag förbi Fia för att hämta mer färg så att jag kan bli klar med hallen någon gång.. Men då fick jag inte bara med mig färg utan fick även med mig Fikus.. =)
Så vi stannade till på vägen hem till mig och köpte middag, sen va det bara att sätta igång att måla..
Medans vi håller på får jag ett mess från mamma som ber mig sätta på TV, sen kan man säga att det inte riktigt gick jätte fort att måla, men tillslut blev vi klara iallafall... Tänk vad 3 killar kan göra.. Hahaaaa*
Nu har jag även fått bort mina sladdar som hängde lite hursom,( ska bara köpa spikar så jag får fast dom ).. Sen i morgon är det dax att börja borra upp allt på väggarna.. =)

Känns som att jag har det mesta under kontroll när det gäller packningen.. det enda som saknas är mina vantar, orkar inte leta mer så i morgon blir det till att köpa ett par nya..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback